poniedziałek, 2 września 2013

w obiektywie #2

Już raz w mojej krótkiej karierze blogowej dodawałam zdjęcia z sierpnia jednak był to początek i nazbierało się kilka rzeczy które mogę Wam pokazać. 
A więc zaczynam :)
 
dobra cena, dobry wybór? :) / jak go zobaczyłam od razu pomyślałam o Stylizacje2, kto zna, wie dlaczego :)

piżama party z M i... :) / czas zacząć robić zapasy na październik

wspomnienie wakacji <3 / Bubble Tea
dama ze swoją ulubioną ogrodową zabawką :) / opinie są podzielone a więc zaczynam testować !

moje uzależnienie (:

prezent od babci z wakacji w Bułgarii :)  ręcznie robione mydełko o zapachu różanym 

 
Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam ! :))

5 komentarzy:

  1. o, Bubble tea! Słyszałam o niej już tyle przeróżnych opinii...tobie smakowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi smakowały tylko żelki i strzelające kulki ale mój chłopak wypił dwa ze smakiem ;)

      Usuń
  2. Też jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju świeczuszek i zapachów unoszących się w domu:) Miło u Ciebie, chętnie zostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię świeczki zapachowe. Te mydełka są kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarki sa fajne i ten kominek :)

    Super blog dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń