sobota, 31 sierpnia 2013

nominacja do Liebster Blog Award


Wczoraj zostałam nominowana przez anetine
 
“Nominacja do ‘Liebstera’ jest otrzymywana, za dobrą pracę. 
Przyznaje się ją blogom o niższej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia bloga.  



Po odebraniu owej nominacji, należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując je o tym), oraz zadaje im 11 pytań. 

Nie można nominować osoby, która Cię wybrała!”   
  
... dlatego dzisiaj pojawiam się z moimi odpowiedziami, pytaniami i nominacjami :)
 
Odpowiedzi na pytania zadane przez anetine:
1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Od dawna oglądam filmy dziewczyn na YouTube. Z czasem zapragnęłam stworzyć miejsce w którym ja sama będę mogła się wypowiadać i do którego będę mogła odsyłać osoby które do tej pory znały mnie tylko z komentarzy pod filmikiem. Myślę, że blog ten może być przepustką do poznania nowych kosmetyków, znalezienia wielu inspiracji i ciekawych osobowości :)
2. Jaka jest Twoja ulubiona firma kosmetyczna?
Nie ograniczam się do jednej firmy. Lubię zmieniać kosmetyki i szukać swojego ideału.
3. Kawa czy herbata?
Herbata ! Kawa mogłaby dla mnie nie istnieć.
4. Jaki masz kolor włosów?
brązowy
5. Gdybyś miała wybrać tylko jeden kosmetyk to byłby to... ?
tusz do rzęs
6. Opisz siebie jednym słowem.
zwierzolub :)
7. Kolorówka czy pielęgnacja?
kolorówka
8. Jak długo prowadzisz bloga?
od 11 sierpnia 2013
9. Spódniczka czy spodnie?
latem sukienka, zimą spodnie
10. Jak najczęściej wygląda Twój makijaż?
podkład + korektor + cień do powiek + tusz do rzęs
11. Jaki kraj odwiedziłabyś najchętniej?
pierwszy do głowy przyszedł mi Londyn więc odpowiadam - Anglia
 
MOJE NOMINACJE: 

 MOJE PYTANIA: 
1. Jak masz na imię? 
2. Kot czy pies? 
3. Wakacje w Polsce czy za granicą?
4. Woda gazowana czy niegazowana?
5. Mając ile lat chciałabyś mieć pierwsze dziecko?
6. Ulubiona YouTuberka?
7. Ostatnia piosenka jakiej słuchałaś?
8. Jaki jest Twój ulubiony alkohol?
9. Uczysz się w szkole czy studiujesz?
10. Danie które mogłabyś jeść 24h na dobę?
11. Brunet czy blondyn? 

Wszystkie wymienione osoby zapraszam do wzięcia udziału w zabawie a sama jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie :)

11 komentarzy:

  1. oo, jestem nominowana :D ale super ;) widzę, ze tez zaczynasz na blogosferze ! milo cie poznać :) myślę, ze to bardzo fajne akcje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że prowadzisz jeszcze jednego bloga ;) będę zaglądać bo już na pierwszy rzut oka widzę, że masz fajny styl :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :*
    W następnej notce postaram sie zamieścić odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za nominację, jednak już 2 razy jak nie 3 odpowiadałam na libster blog w mojej jeszcze niedługiej przygodzie z blogowaniem i nie chciałabym, żeby na moim blogu co 2 post był libster blog, dlatego odp zamieszczę tutaj, mam nadzieję, że nie odbierzesz tego źle :)


    1. Jak masz na imię? Ewelina
    2. Kot czy pies? pies
    3. Wakacje w Polsce czy za granicą? Zależy, lubię Polskie morze i jest taniej, ale gdyby fundusze mi pozwoliły to ciepłe kraje gdzieś daleko ;)
    4. Woda gazowana czy niegazowana? Niegazowana.. gazowanej nie znoszę.
    5. Mając ile lat chciałabyś mieć pierwsze dziecko? Nie mam pojęcia, może coś koło 26:)
    6. Ulubiona YouTuberka? Jest ich parę, więc nie podam konkretnej ;)
    7. Ostatnia piosenka jakiej słuchałaś? hmmmmm, pewnie jakaś , która leciała w radiu w pracy :P
    8. Jaki jest Twój ulubiony alkohol? zależy od dnia, lubię gin i whisky ale też i piwo.. smakowe :)
    9. Uczysz się w szkole czy studiujesz? Ani to ani to. Pracuję ;)
    10. Danie które mogłabyś jeść 24h na dobę? pierogi z kapustą i grzybami wykonania mamy lub babci .. mniam ..
    11. Brunet czy blondyn? Zdecydowanie brunet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odbieram tego źle ;) zabawa jest fajna jak ktoś zna dużo początkujących blogów bo w innym przypadku strasznie trudno odszukać określoną ilość z małą liczbą obserwatorów.
      Dzięki za odpowiedzi :)

      Usuń
  4. bardzo dziękuję za nominację ale już raz brałam w tym udział i na razie wystarczy:) pozdrawiam i będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wzięłam udział w zabawie, na dużo pytań odpowiedziałabym tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji :) Ja też nie przepadam za kawą ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. już drugi trzeci raz zostałam nominowana :) dziękuję : uważam, ze to naprawdę świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń