poniedziałek, 19 sierpnia 2013

MartaMOVIE

MartaMOVIE 
czyli cykl postów o filmach które mnie poruszyły, zaskoczyły, rozbawiły lub po prostu które obejrzałam i uważam, że z jakiegoś powodu warto o nich wspomnieć :)

Na pierwszy ogień pójdzie film: 

Źródło: http://www.filmweb.pl

Film opowiada o losach faceta, który po zakończeniu kilkumiesięcznego leczenia w szpitalu psychiatrycznym wychodzi na 'wolność' i próbuje odzyskać to co stracił. 
- a stracił miłość swojego życia czyli żonę.

Do oglądania podeszłam sceptycznie, myślałam, że będzie to kolejna ckliwa historia która będzie przewidywalna od pierwszych minut filmu.
Jakie było moje zdziwienie, gdy pod koniec okazało się jak bardzo się myliłam :)
Film idealny na wieczór we dwoje.

Kolejnym obejrzanym przeze mnie w weekend filmem był film Sławomira Fabickiego:

Źródło: http://www.filmweb.pl 

O zgrozo ! Co to był za film !
Tytuł zapowiadał się dość obiecująco (chyba zbyt szybko uległam temu, że 'miłość' w mojej głowie ma raczej pozytywny wydźwięk - zapomniałam też o tym, że to dramat obyczajowy).
Historia młodego małżeństwa - oglądanie to była męczarnia.
Chyba jeszcze nigdy nie przeklinałam tak głównego bohatera.
Nie potrafię nawet opisać co właściwie sądzę o tym filmie. Być może podchodzę do tego tak emocjonalnie bo w filmie zostało przekroczonych kilka granic których moim zdaniem w związku przekroczyć się nie powinno i których opisać tu nie mogę by nie zdradzać fabuły tym którzy będą chcieli przekonać się czym jest Miłość.
Idealne ukazanie wszystkich cech i zachowań których prawdziwy facet powinien się wystrzegać !
Nie polecam komuś kto chciałby się odstresować po ciężkim dniu, chyba, że będzie głuchy na głupotę głównego bohatera albo ujrzy w nim coś czego mi się nie udało :)

Oglądałyście któryś z tych filmów?
Macie podobne odczucia czy myślicie wręcz przeciwnie? :)



2 komentarze:

  1. Zaciekawiły mnie te filmy!!Muszę obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie napisz mi później jakie wrażenie na Tobie zrobiły ;)

    OdpowiedzUsuń