wtorek, 13 sierpnia 2013

Jak suszyć pędzle


Hej :)
Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami moim sposobem na suszenie pędzli.
Pomysł ten przyszedł mi do głowy już jakiś czas temu podczas wieszania prania.
Nie potrzebujemy do tego ani kubków, ani taśmy klejącej, ani innych podstawek. 
Wystarczą zwykłe spinacze do bielizny i przenośna suszarka.
Jestem zwolenniczką suszenia pędzli włosiem do dołu by uniknąć wpływania wody do środka i ewentualnego rozklejenia.


Myślę, że zdjęcia w pełni oddają o co chodzi w moim sposobie i nie muszę tego opisywać ;)
Być może którejś z Was przypadnie on do gustu.


Pozdrawiam, m21m12.

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na pewno wypróbuję!Ja dotychczas suszyłam je górą do dołu przymocowane do butelki gumką;) (fajnie by było gdybyś dodała na blogu gadżet "obserwatorzy",żeby łatwiej było śledzić Twoje wpisy;))

    OdpowiedzUsuń
  2. o, muszę wypróbować, ja do tej pory układałam mokre pędzle na grubej desce, ale tak by włosie swobodnie z niej "zwisało", żeby się nie odkształciło ;) Ale Twój sposób rzeczywiście genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o tym bym nie pomyślała:) moja schną leżakując:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie! Wydaje mi się, że gdzieś już taki patent widziałam, ale może mi się tylko wydaje ;)

    PS: Nie wiem, czy wiesz (a może to celowo?), ale masz włączoną obrazkową weryfikację komentarzy, co niektórych doprowadza do szału i przez to nie komentują... U nas domyślnie też było włączone, zostałam poinformowana przez znajomą, bo żyłam w nieświadomości...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może ktoś kiedyś też wpadł na podobny pomysł, suszarek na świecie jest wiele i osób wieszających pranie też :D
      weryfikacja już wyłączona, dziękuję ;)

      Usuń
  5. Hehe niezły pomysł, ja swoje zawsze rozkładam na ręczniku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szał:D nie wpadłabym na to :D

    OdpowiedzUsuń