niedziela, 11 sierpnia 2013

Do dna !


Dzisiaj postanowiłam napisać o produktach które zużyłam na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.
Ilość opakowań nie jest porażająca ale być może znajdzie się coś co przykuje Waszą uwagę :)



1. Żel pod prysznic Lumene Angry Birds Cloudberry, 200 ml 
Świetne opakowanie, przyjemny, delikatny zapach (podobno maliny moroszki :) ), konsystencja typowo żelowa. Produkt raczej wydajny. Do minusów mogę zaliczyć to, że bardzo słabo się pieni, raczej nie nawilża a zapach utrzymuje się na skórze bardzo krótko.
Żel dostałam w prezencie, używało się go przyjemnie ale nie kupiłabym go ponownie ze względu na wygórowaną jak dla mnie cenę w stosunku do jakości. 

2. Alterra, maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych, 
Haarkur Granatapfel & Aloe Vera, 150 ml
Maska sprawdza się świetnie na moich suchych włosach. Ma cudowny zapach który długo utrzymuje się na włosach. Włosy są miłe w dotyku, nie ma problemów z rozczesywaniem. Produkt nie obciąża włosów nawet przy codziennym stosowaniu (przez pewien czas stosowałam ją jako zamiennik odżywki z tej samej serii)
Cena: 9zł (często można ją dostać w promocji za ok 7zł)
Zdecydowanie jest to produkt który mogę polecić i do którego z pewnością wrócę.

3. Alterra, nawilżająca odżywka do włosów, 
Feuchtigkeits Spulung Granatapfel & Aloe Vera, 200 ml
Odżywka ta była moim ulubieńcem. Podobnie jak w przypadku maski nawilżającej miała przyjemny zapach. Efekty były trochę mniej widoczne ale wystarczające. Włosy nie były splątane, łatwo się układały.
Kupiłam dwa opakowania z których byłam zadowolona w 100%. Niedawno skusiłam się na kolejne i mam mieszane uczucia. Nie wiem w czym tkwi problem ale mam wrażenie jakbym używała zupełnie innego produktu. Konsystencja odżywki jest bardzo gęsta, trudno ją wydobyć z opakowania. Mam problem z rozprowadzeniem jej na włosach bo jakby z nich spływała.
Cena: 9zł
Raczej nie powrócę do niej ponownie, poszukam zamiennika. 

4. Fluid matujący Under Twenty, Anti! Acne, 30 ml
Ma zapach grejpfrutowy co w moim przypadku nie jest ani plusem ani minusem, po prostu jest :)
Długotrwale matuje, ma średnie krycie, nie zapycha mojej problematycznej skóry. Utrzymuje się długo na twarzy. Do zalet niewątpliwie można zaliczyć opakowanie z higieniczną pompką która pozwala zużyć podkład do ostatniej kropli.
Cena: ok 17zł
Używałam koloru 02. Teraz kupiłam 01 który był dla mnie nieco za ciemny jednak po wakacyjnym opalaniu okazał się w sam raz. Brakuje mi jednak koloru pośredniego w tej trójstopniowej skali.
Pewnie będę do niego powracać jeszcze przez jakiś czas z uwagi na to, że w kwestii zmiany podkładów jestem dużym leniem i zazwyczaj brak mi samozaparcia by dopasowywać kolory innych podkładów do swoich potrzeb ;)


5. Woda termalna Avene, 150 ml
Idealna na lato. Koi podrażnioną skórę. Chłodzi, odświeża.
Minusem jest to, że po jej użyciu trzeba osuszać twarz.
Cena: 29zł
Nie powrócę do niej z uwagi na cenę i konieczność osuszania. Wolałabym spróbować Uriage.

6. Lirene, tonik nawilżająco - oczyszczający, 200ml
Przyjemny zapach, delikatne uczucie nawilżenia i to chyba koniec zalet.
Minusy:
- niewygodne opakowanie z którego zawsze wylewało mi się za dużo toniku, przeważnie obok wacika
- za słabe oczyszczanie, często wyskakiwały mi jakieś niedoskonałości
- dziwna konsystencja, niby wodnista ale pozostawiała lepki film na twarzy i na dłoniach (!) czego bardzo nie lubiłam
Cena: 12 zł
Nie kupię ponownie. Powróciłam do toniku Nivea Visage, Pure Effect i po tygodniu używania okazało się, że strasznie mnie uczula co nigdy wcześniej nie miało miejsca. 
Aktualnie jestem w trakcie poszukiwania nowego ulubieńca. 
Może polecicie coś do cery problematycznej, raczej skłonnej do przesuszenie niż przetłuszczenia, nie świecącej się ale szybko zapychającej i bardzo wrażliwej na uczulenia?
Taki dziwny mix pojawił się u mnie po kuracji przeciwtrądzikowej którą przeszłam kilka lat temu.

7. Soraya, nawilżający kem redukujący blizny i zmiany potrądzikowe, antybakteryjny, 50 ml
ULUBIENIEC ! Krem który sprawdza się idealnie dla mojej cery. Nawilża, koi, likwiduje wszelkie swędzące zaczerwienienia które pojawiają się na mojej twarzy. Jest wydajny (jedno opakowanie starcza mi na 3 miesiące stosowania do smarowania na noc), posiada wygodną pompkę. 
Antybakteryjny więc nie pojawiają się po nim żadne niespodzianki. Nie wiem czy redukuje blizny bo nie posiadam po trądziku jakiś bardzo widocznych zmian. Kupiłam go z uwagi na potrzebę nawilżenia i ukojenia mojej cery.
Cena: 16 zł
Będę do niego wracać. Już zakupiłam kolejne opakowanie.

Na dzisiaj to tyle. Napiszcie mi czy Wy też używacie czegoś z powyższej listy.
Możecie mi polecić jakiś tonik?

Pozdrawiam, m21m12 (:

1 komentarz:

  1. Też lubię produkty do włosów z Alterry, przede wszystkim za ich genialne zapachy ;) a co do toniku to niestety nie mogę nic polecić, bo nie używam :(

    OdpowiedzUsuń